Kunniankukko

Kunniankukko

tiistai 11. lokakuuta 2022

Onko bloggaaminen minulle harrastus?

Blogaamisesta minulla on ollut pitkä tauko ja samalla on tullut mietittyä haluanko tehdä kirjoittamisesta työn itselleni. Tässä artikkelissa hieman ajatuksia:

Aloitin blogaamisen alun perin 2010-luvulla lähinnä päiväkirjamaisesti ja koin että haluan blogaamisen avulla vaikuttaa joihinkin asioihin kuten yhteiskuntaan. Samalla ryhdyin vaikuttajaksi koska halusin saada jotain muutoksia aikaan.

Nykyään blogaaminen on keskittynyt enemmän Uusi Suomi-sivuston blogiportaalille ja lisäksi olen ollut kehittämässä Vaikuttajakaverit- ja Kimppakivaa-brändejä. Myös tuleville kotisivuille tulen kirjoittamaan blogia ja olen päässyt kirjoittamaan jopa vieraskynätekstejä.

Omille blogeille haen myös vierailevia kirjoittajia, ainakin musiikkiteemaan keskittyvälle Savolainen rokkari-blogille ja Vaikuttajakaverit-brändin blogille.

En tiedä kuinka moni on huomannut että olen blogaamisen lisäksi keskittynyt myös tubettamiseen/vloggaukseen, lisäksi tänä vuonna olen aloittanut myös TikTokin käytön. 
Voimavarat eivät riitä ihan kaikkeen joten blogaaminen on nykyään satunnaista mutta tulevaisuudessa voisin kokeilla kumppanuusmarkkinointia myös blogin puolella

Tulevaisuudessa haluaisin olla yrittäjä, jolloin omille lempipuuhille jäisi enemmän aikaa. Olenkin ryhtynyt selvittämään opiskelumahdollisuuksia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti